September 26, 2011

Home and Lifestyle...


Ich bin sehr DANKBAR, dass zur Zeit noch so viel die Sonne scheint und es noch so wundervoll warm ist. Ist es nicht herrlich bei diesem Wetter draussen in der Natur spazieren zu gehen ... einfach himmlisch.

Ich wünsche Euch einen
traumhaften Tag

Jacqueline

3 comments:

  1. Liebe Jacqueline....das finde ich auch!!!! (was für ein Zufall, ähnliches habe ich auch gerade gepostet ;-), Dein Herz kommt mir auch bekannt vor, ich habe das gleiche und es hängt bei mir im Küchenfenster ;-)
    Viele Grüße, Doreen

    ReplyDelete
  2. Hello,
    I red your comment on my blog. I want to welcome you as a new folower! I am going to follow you back. I love your blog. Wish you a very nice day, with lots of sunshine!
    Greetings, Peet

    ReplyDelete
  3. I think yesterday we had the last warm sunny day of this year in The Netherlands. Going outside without a coat and my boots. For now autumn has set in and it becomes much colder. So now I must have my coat and boots. Mmmmmm.

    ReplyDelete