March 21, 2011





Die Phantasie ist ein ewiger Frühling.
Friedrich von Schiller

9 comments:

  1. Hallo Jacqueline,

    sende dir sonnige Grüße in die Schweiz und wünsche dir einen wunderschönen Frühlingsanfang!

    Liebe Grüße Melanie

    ReplyDelete
  2. Liebe Jaqueline,
    endlich Frühlingsanfang - dein Blumenstrauß gefällt mir! GGLG Carmen

    ReplyDelete
  3. wie wahr wie wahr...
    in meinem Kopf blüht es nämlich auch...und blüht und blüht...
    Ich wünsch' Dir was,
    Dana

    ReplyDelete
  4. zeig doch mal "meine" kerze, ja? ich glaube, es sind bald mal ein paar wörtchen zur namensfindung im pünktchenglück fällig...
    alles liebe von dana

    ReplyDelete
  5. ohhh wie schön!!!
    wünsche dir wunderschönen frühlingtage.
    herzlich liebe grüße
    Annie

    ReplyDelete
  6. Thank you for your kind words at my blog! I suppose you like Tulips, too;-) I love your cute dog, Max. For many years ago I had a Beagle, I miss him very much. You live in a very beautiful country. I have spent some time in Switzerland, in Chatel-Saint-Denis.

    Wish you a nice Tuesday!
    Hug,
    Regina

    ReplyDelete
  7. Thank you!

    You have also a nice blog :)
    Now I´m going to check it out a little bit more..
    /hug Sophia

    ReplyDelete
  8. You made my day!
    Thank you so much for your nice comments att my blog.
    Love Lotta from Sweden

    ReplyDelete
  9. I love the sign on the table Jaqueline, very nice! And your blog is wonderful too! xoxo tami

    ReplyDelete